आज मेरो जन्मदिन हो,

Today is my birthday

जन्मदिनका सन्देशहरू र केही उद्धरणहरू

आज मेरो जन्मदिन हो! मेरो जन्म मंसिर १६, २०५५  माझ गाउँ, बराम्चीमा भएको थियो। म आज २४ वर्षको भएँ । म मेरो बाल्यकाल धेरै माया संग सम्झन्छु। म सुन्दर पहाडले घेरिएको सानाे बराम्ची गाउँमा हुर्कें। मेरो बाल्यकाल खुसी र चिन्तामुक्त थियो।

मसँग मेरो गाउँमा खेल्ने र अन्वेषण गर्ने धेरै मनमोहक सम्झनाहरू छन्। यस्तो खुशी र चिन्तामुक्त जीवन पाएकोमा म धेरै कृतज्ञ छु। आज मेरो 24 औं जन्मदिन मनाउँदै गर्दा, म केही उदासीन महसुस गर्न सक्दिन। मैले मेरो जीवनमा अहिलेसम्म भोगेका सबै अद्भुत क्षणहरू र अनुभवहरू सम्झन्छु। म धेरै भाग्यशाली छु कि त्यस्ता महान सम्झनाहरू फर्केर हेर्न पाउँदा। 

वर्षौं देखि मेरो परिवार र साथीहरू बाट पाएको सबै समर्थन र मायाको लागि पनि म कृतज्ञ छु। म भविष्यलाई हेर्दै गर्दा, म मद्दत गर्न सक्दिन हाेला तर अगाडि रहेको सबै कुराको बारेमा उत्साहित महसुस गर्न सक्छु। मेरो लागि धेरै सम्भावना र अवसरहरू पर्खिरहेका छन्। म ती सबैलाई खुल्ला हातले अँगाल्न तयार छु। फेरि पनि, मलाई जन्मदिनको शुभकामना!

जन्मदिन उद्धरण

3) "यस विशेष दिनमा, म मेरो जीवनमा भएका सबै अद्भुत व्यक्तिहरू र चीजहरूलाई प्रतिबिम्बित गर्दछु जसले मलाई खुशी पार्छ। म साँच्चै धन्य छु।"

4) "मेरो लागि सबैभन्दा बढी अर्थ राख्ने सबै मानिसहरूसँग जीवनको अर्को वर्ष मनाउन पाउँदा म धेरै उत्साहित छु।

5) "जन्मदिन भनेको जीवन, प्रेम र खुशी मनाउने समय हो। मेरो जीवनमा यी सबै अचम्मका चीजहरू पाउँदा म भाग्यमानी महसुस गर्छु।"

म विशेष आभारी छु

आज मेरो जन्मदिन हो, र म मेरो जीवनका सबै अद्भुत व्यक्तिहरूका लागि विशेष कृतज्ञ छु। पहिलो र प्रमुख, म मेरा आमाबाबुको लागि आभारी छु, जो सधैं मेरो सबैभन्दा ठूलो सहयोगी हुनुहुन्छ।

अन्तमा, म मेरा सबै साथीहरूलाई धन्यवाद दिन्छु, जसले हरेक दिनलाई साहसिक (Adventure) बनाउँछ। यी प्रत्येक व्यक्तिले मलाई आजको व्यक्ति बनाउन मद्दत गरेको छ, र म तिनीहरू सबैप्रति धेरै आभारी छु।


Post a Comment

Please do not enter any spam links in the comment box.

Previous Post Next Post